Nowa odsłona strony Oriflame Poland we wrześniu 2020 spowodowała, że większość użytkowników serwisu tymczasowo straciła dostęp do kont, uniemożliwiając zalogowanie się.
Proces odzyskania konta jest niesamowicie prosty i został w pełni opisany przez zespół MyWellness.pl. Aby odzyskać dostęp do konta przez wrześniowe „porządki” serwisu, kliknij TUTAJ.
Powody problemów z logowaniem Oriflame
Logowanie do Oriflame możliwe jest tylko i wyłącznie dla osób posiadających numer klubowy pod adresem: pl.oriflame.com Firma przyjęła nazwę numer Klubowicza co nie znaczy, że jesteś Konsultantem w rozumieniu tego słowa. Po prostu nie ma różnicy czy jesteś klientką i robisz zakupy od czasu do czasu, czy promujesz produkty i zarabiasz pieniądze? Od momentu rejestracji Twój numer do logowania firma nazywa Numerem Klubowicza.
Masz problemy z logowaniem? Jest kilka powodów, dla których system nie loguje Cię na oficjalną stronę Oriflame
- Twój numer został usunięty z bazy danych Oriflame Polska- dzieje się tak jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie składałaś/eś zamówienia. W takiej sytuacji musisz wygenerować nowy numer czyli ponownie zarejestrować się do Oriflame
- Podczas logowania do Oriflame widzisz informację: nieprawidłowy numer Klubowicza lub hasło.