Kontakt z Działem Obsługi Klubowiczów Oriflame zarejestrowanych przez MyWellness.pl jest prosty i przyjemny.
Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zakupy w Oriflame oraz członkostwo w Klubie były na najwyższym poziomie. Specjalnie dla Ciebie odpowiedzieliśmy na najczęściej zadawane pytania przez Konsultantów rejestrujących się przez naszą stronę internetową. Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24h/ dobę. Poniżej znajdziesz informacje jak możesz się z nami skontaktować.
Skontaktuj się z Oriflame
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania tutaj, zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi. Bardzo cenimy Twoją opinię, dlatego czekamy na wiadomość od Ciebie!
- Email: oriflame@mywellness.pl
- Tel: 0048 503 146 609
Preferujemy kontakt telefoniczny dlatego skontaktuj się z nami dzwoniąc pod numer 0048 503 146 609 w następujących godzinach:
- poniedziałek- piątek: 9:00 – 20:00
- sobota: 10:00 – 18:00
Kontakt mailowy możesz nawiązać z nami w dowolny dzień o wybranej przez Ciebie porze. Odpowiemy na Twoje pytania tak szybko jak to będzie możliwe, najpóźniej do 24 godzin.
Skorzystaj z formularza poniżej lub wyślij maila na adres: oriflame@mywellness.pl
Oriflame Kontakt: FAQ
Zamawianie produktów Oriflame
Kupowanie produktów Oriflame jako konsultant/konsultantka jest proste i przyjemne, a także dużo tańsze.
Nasze produkty można kupić wyłącznie poprzez sieć niezależnych Konsultantów. Zobacz jak możesz zakupić nasze produkty:
Zostań Konsultantką Oriflame Niezależnie od tego czy chcesz kupować produkty na własne potrzeby, czy stworzyć swój własny biznes – zarejestruj się w Klubie Oriflame, aby kupować produkty po cenie o 20% niższej niż ta w katalogu.
Chcę zostać klientką Oriflame, kupować kosmetyki dla siebie z 20% rabatem
Zostań Klientką Oriflame Możesz składać zamówienia u naszych Konsultantów, którzy doradzą Ci jakie produkty odpowiadają twoim potrzebom, zaprezentują próbki produktów i odpowiedzą na Twoje pytania dotyczące produktów oraz sposobu ich użytkowania. Jeżeli nie znasz żadnej Konsultantki, możesz ją znaleźć poprzez stronę Znajdź Konsultanta lub dzwoniąc na naszą infolinię 801 122 000.
Chcę zostać konsultantką Oriflame, sprzedawać kosmetyki i zarabiać dodatkowe pieniądze
Konsultantem Oriflame może zostać osoba pełnoletnia zamieszkująca na terytorium Polski. Osoby, które ukończyły 16 lat mogą dołączyć do klubu Oriflame za pisemną zgodą rodziców.
Takie nazewnictwo zostało przyjęte dla określenia wszystkich członków Klubu Oriflame. Masz jednak wybór. Możesz kupować produkty na własne potrzeby co pozwala Ci być Konsultantem/ Klientem. Ty decydujesz o wielkości zamówień oraz częstotliwości ich składania.
Dokonując rejestracji w Oriflame od razu możesz zarobić swoje pierwsze pieniądze. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Praca Oriflame
Jako nowa osoba rejestrująca się do Klubu Oriflame musisz mieć Sponsora, czyli już działającego Konsultanta. To bardzo istotne do kogo trafisz. Jeśli zależy Ci na osobie posiadającej wiedzę i wieloletnie doświadczenie nawiąż współpracę z nami Zarejestruj się jako konsultanką >>> Gwarantujemy błyskawiczny kontakt, niezbędne informacje na start, nagrody oraz pomoc na każdym kroku Twojej drogi w Oriflame.
Żeby złożyć zamówienie na produkty Oriflame musisz się zarejestrować i uzyskać własny numer klubowy chroniony wymyślonym przez Ciebie hasłem. Odwiedź naszą stronę, a w szybki sposób nie tylko się zarejestrujesz, ale również zrealizujesz swoje zamówienie: Sklep Oriflame.
Sposób płatności w Oriflame
Pamiętaj, że realizując zakupy Oriflame online masz gwarancję bezpiecznych i łatwych sposobów płatności. O tym jak śledzić swoje zamówienie oraz faktury dowiesz się w strefie klubowej po zalogowaniu.
Możesz zapłacić kurierowi przy odbiorze produktów, kartą kredytową, przelewem bankowym lub gotówką w oddziale firmy (Warszawa i Katowice).
Tak, opłata wpisowa wynosi 4,90 zł i pobierana jest za rok z góry przy pierwszym zamówieniu. Opłata wznawiająca członkowstwo to 4,90 zł. Możesz zamówić produkt zwalniający z tej opłaty. Opłata nie nalicza się przy aktywności w ostatnich 16 z 17 katalogów w roku.
W zależności od wartości zamówienia oraz wyboru kanału dostawy naliczana jest opłata za doręczenie produktów. Jeśli Twoje zamówienie ma mniejszą wartość niż 400 zł w cenie katalogowej to za dostawę zapłacisz:
- biuro regionalne Oriflame : 5,90 zł
- kiosk Ruch : 5,90
- paczkomat: 7,90
- dostawa na adres domowy: 9,90 zł
Możesz wybrać produkt zwalniający z opłaty za dostawę. Informacje o wyborze produktów oraz ceny znajdziesz w strefie klubowej po zalogowaniu.
Oriflame: Dostawa i Koszty
Znajdź wszystkie informacje o dostawie Twoich zamówień- gdzie możemy je wysłać i kiedy je otrzymasz.
Niestety to niemożliwe. Firma realizuje zamówienia tylko na terenie Polski.
Tak wszystkie informacje związane z zamówieniem możesz sprawdzić w strefie klubowej po zalogowaniu w sekcji ZAMAWIANIE> HISTORIA ZAMÓWIEŃ> ŚLEDŹ PRZESYŁKĘ– kliknij w numer przesyłki.
Data doręczenia wyświetli się na ekranie Twojego komputera po tym jak wybierzesz miejsce dostawy. Czas dostarczenia przesyłek to najczęściej dwa dni robocze. Dostawy do placówek Oriflame odbywają się według harmonogramu dostaw.
Zwroty i Reklamacje Oriflame
Wszystkie produkty Oriflame objęte są Unikalną Gwarancją Satysfakcji. To bardzo istotne przy zakupach z katalogu, ponieważ masz pewność, że nie kupujesz „ kota w worku”. Dowiedz się co zrobić, kiedy chcesz zwrócić produkt.
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu firma gwarantuje zwrot pieniędzy. Konsultant ma 30 dni na zwrot produktu, natomiast Klient, który zakupił produkt ma obowiązek zwrócić go swojemu Konsultantowi do 10 dni od daty zakupu.
Jesteś Konsultantem więc masz prawo nie przyjąć produktu od Klienta jeśli:
produkt został uszkodzony w wyniku niewłaściwego użycia
Klient zużył produkt w części większej niż 30% zawartości opakowania
zwrot produktu następuje po upływie 10 dni od daty zakupu
W naszej ofercie znajduje się ponad 800 produktów. Nie wszystkie znajdziesz w obowiązującym katalogu co nie oznacza, że nie są dostępne.
Produkty Oriflame
Wszystkie produkty Oriflame objęte są Unikalną Gwarancją Satysfakcji. To bardzo istotne przy zakupach z katalogu, ponieważ masz pewność, że nie kupujesz „ kota w worku”. Dowiedz się co zrobić, kiedy chcesz zwrócić produkt.
Skorzystaj z wyszukiwarki w strefie klubowej po zalogowaniu. Wpisz kategorię produktu lub jego kod i dodaj do koszyka.
Najczęściej przy zmianie szaty graficznej firma wprowadza nowy ulepszony skład, aby jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby Klientów.
Strefa Klubowa Oriflame
To miejsce dostępne po zalogowaniu tylko i wyłącznie dla Konsultantów. Znajdziesz w niej wszystkie dodatkowe oferty, zapoznasz się z ofertą bieżącego oraz następnego katalogu. Poznasz programy dla nowych Konsultantów, programy wsparcia sprzedaży. Zarejestruj się w Klubie Oriflame i zyskaj jeszcze więcej: